Anlita oss
Vi tar hand om våra kandidater.
Därför kan vi ta hand om dig som kund.
Behöver du kvalificerade ekonomer tillfälligt till din organisation?
Sannolikt har vi rätt lösning. Vi arbetar långsiktigt och relationsbaserat med våra konsulter, stödjer dem i deras karriärer och guidar deras kompetensutveckling för en arbetsmarknad som ständigt förändras. Alltså arbetar vi närmare och mer engagerat med våra konsulter än många andra rekryteringsföretag. Vi vet vad de vill, vad de kan och vart de är på väg.
För dig som kund innebär detta arbetssätt att vi kan leverera en smidigare och snabbare rekryteringsprocess, med mindre investerad tid och enklare beslut. Vi arbetar med specialister och generalister på alla nivåer inom ekonomi, både för interima och fasta tjänster.
Hör av dig till oss för att diskutera dina behov eller möjligheter. Chansen är stor att vi redan känner till din nästa konsult och medarbetare.
Vilken konsult behöver du?
Vi på Future Value hjälper dig fylla ett antal olika typer av personalbehov. Vi har hela skalan av konsulter i vårt nätverk, seniorer och juniorer, generalister och specialister. Rollerna vi tillsätter kan indelas i fyra olika huvudgrupper.
Tillfällig resurs
Här behöver du en konsult som tillfälligt kan fylla en tom stol i linjen. Det kan handla om vikariat t ex vid föräldraledighet, längre sjukskrivning eller under en pågående rekrytering. Vi hittar rätt kompetens för dina tydliga och väl avgränsade arbetsuppgifter.
Specialistkompetens
Du behöver kompetens som inte finns in-house under en begränsad period. Det kan handla om kunskaper och erfarenheter inom t ex Business Intelligence, specifika branscher, förvärv, projektredovisning etc. Konsulten arbetar mot de mål du definierat, men formar i stor utsträckning sitt arbetssätt själv.
Projekt & förändring
Konsulten tillför kompetens under ett avgränsat projekt eller förändringsarbete, t ex en teknikomställning, processförändring, omorganisation eller liknande. Uppgiften blir att få saker att hända genom arbeta hands-on och/eller ta en ledarskapsroll.
Transformation
Ditt företag behöver assistans och specialistkunskaper i samband med en större omställning till helt nya strukturer och arbetssätt, t ex SSC, processautomatisering och digitalisering. Konsulten arbetar på hög nivå och får en avgörande roll i att hjälpa dig genom processen.
Typ av uppdrag
Vi är din specialiserade partner för interima lösningar
Kvalitet
Om du som kund söker en aktör som värderar kvalitet är vi rätt för dig. Kvalitet är idag en affärskritisk fråga där alla parter skall hanteras på ett professionellt sätt. Rådgivning, matchningsarbete, feedback och återkoppling till kandidater under och efter en rekryteringsprocess, hantering av kundens och konsultens förväntningar, att säkerställa arvodesnivåer och tillgänglighet är alla viktiga element i vår leveransprocess.
Snabbhet
På interimsmarknaden är tempo och träffsäkerhet avgörande. Med rätt processer och intern struktur står vi ut på marknaden för att snabbt och träffsäkert lösa dina behov utan att göra avkall på kvalitet. Närheten till dig som kund och våra kandidater, tillsammans med en effektiv projektledning under varje rekryteringsprocess hjälper oss att leverera detta.
Nätverk
Vi arbetar dagligen med att kvalitetssäkra och bearbeta vårt konsultnätverk för att på bästa sätt möta behovet hos dig som kund. Vårt närverk erbjuder ett stort antal kvalificerade konsulter, specialister, chefer, projektledande eller förändringsdrivande underkonsulter inom ekonomi och finans. Samtliga konsulter i nätverket är utvärderade genom intervjuer och referenstagning.
Affärspartner
Vi arbetar för att vara en konsultativ affärspartner där transparens, affärsmässighet och tydlig kommunikation kan råda i alla delar av ett samarbete. Som din samarbetspartner räds vi inte för att utmana, eller bli utmanade, eller för att diskutera din organisations utmaningar och potentiella möjligheter.